niedziela, 2 kwietnia 2017

Denko 1/2017 : Garnier, Farmona, Joanna, Avon, Cien, Babydream, Bambino i inne

Hejka :-) 

Ostatnie denko na moim blogu pojawiło się w listopadzie zeszłego roku ;-) Przez ten czas uzbierało się naprawdę sporo pustych opakowań po kosmetykach zużytych przeze mnie i przez moje dzieci. Co prawda nie jest to wszystko, duża część trafiła już dawno do kosza, niektóre pudełka podkradła Nadia - bo moja córcia zawsze znajdzie dla nich jakieś zastosowanie :-) 

Muszę przyznać, że projekt denko naprawdę wpłynął na to, w jaki sposób robię kosmetyczne zakupy. Nie kupuję niczego na zapas, chyba że z Avon na promocji. Zawsze staram się zużyć dany kosmetyk do końca, zanim zakupię kolejny. Nie tyczy się to jednak zakupów dla dzieci, zwłaszcza synka, bo dla niego wolę mieć coś w zapasie, ale też bez większych szaleństw. Natomiast projekt denko zupełnie nie sprawdził się u mojego K. On wciąż ma sto tysięcy żeli pod prysznic, do włosów, trzy różne pasty do zębów, płyny do płukania jamy ustnej, antyperspiranty itd. Za każdym razem musi kupić sobie nowy, chociaż w domu stoją np. dwa nawet w połowie nie zużyte żele pod prysznic. A mówią, że to kobiety cierpią na zakupoholizm :D 

No to co ? Zaczynamy ? :-)

Mozecie rowniez obejrzec filmik :)



KOSMETYKI ZUŻYTE PRZEZE MNIE 

Kosmetyki do włosów 

1. Garnier Ultimate Blends The strength restorer - odżywka do włosów zniszczonych i podatnych na złamania ; nie zawiera parabenow , a w jej składzie znajdziecie mieszankę trzech bogactw prosto z ula, czyli miodu, mleczka pszczelego oraz kitu pszczelego. Wszystko to bardzo korzystnie wpływa na stan naszych włosów, a oprócz tego przepięknie pachnie. Odżywka wydajna ( 400 ml ) i skuteczna w swoim działaniu. Włosy były mniej łamliwe, pięknie pachniały, były miękkie w dotyku. Polecam. 

2.  Garnier Ultimate Blends The strength restorer balm - maska/ balsam do włosów z tej samej serii, co odżywka opisana wyżej. Świetnie nawilża i odżywia włosy, przecudownie pachnie. Polecam. 

3. Lovea Nature - maska do włosów z masłem karite, zakupiona w Primarku - POLECAM ;
duża pojemność, jak na jednorazową maskę - 75 ml - starczyła mi na dwa użycia. Bardzo gęsta, pięknie pachnie i korzystnie wpływa na stan włosów. Bez silikonów, parabenow, 95% to składniki pochodzenia naturalnego. Wzbogacona jest również w masło shea. Naprawdę sprawia wrażenie, że nasze włosy są w lepszej kondycji, są miękkie i odżywione. 

4. i 5. TRESemme Expert Selection - dwie probeczki po 8 ml, które znalazłam w jakieś gazecie. Jest to balsam/odżywka nakładana przed szamponem ( która podobno nie obciąża włosów ) - step 1, a następnie szampon ( step 2 ). Już po pierwszym użyciu zauważyłam zadowalające efekty, więc kto wie, może się skuszę na ich produkty. Kiedyś, jak tu przyjechałam, to używałam szamponów z Tresemme i byłam zadowolona do pewnego czasu, później za bardzo obciążał moje włosy, więc się  rozstaliśmy.

6. Alterra Naturkkosmetik - znana, lubiana i polecana przeze mnie maska/odżywka do włosów. Często pojawia się w denku, więc nie będę jej tu teraz opisywać.

7. Avon - olejek arganowy do włosów x 3 - polecam, chociaż ostatnio jakoś mniej wydajny się zrobił i strasznie irytuje mnie pompka, która się zacina.

8. Luxurious Moroccan Argan Creme OGX - szampon z olejkiem arganowym - wiązałam z nim duże nadzieje, ale moim włosom nie pomógł. Być może to nie jego wina, a moich włosów, które po ciąży bardzo wypadały i były w kiepskiej kondycji - mocno przesuszone, łamliwe. Opis na butelce jest fantastyczny, bo ma włosy nawilżać, odżywiać, nawadniać, wygładzać, nabłyszczać - same ochy i achy, a nie zrobił nic - prócz tego, że je umył :P

9. Farmona Herbal Care Naturalnie Piękne Włosy Szampon Lniany do włosów suchych i łamliwych - kolejny produkt, który mnie zawiódł. Być może jest on dobry do włosów, które są w lepszej kondycji niż moje. Nie pienił się zbyt dobrze ( na co narzekał mój K. który podkradał go dzień w dzień ), plątał włosy i nie zapewniał obiecanych przez producenta spektakularnych efektów :(

10. Joanna Naturia malina i bawełna - odżywka do włosów w sprayu, ułatwiająca rozczesywanie, bez spłukiwania -  była ok, ładny zapach, faktycznie ułatwiała rozczesywanie. Minusem jest pompka, która ciężko chodziła.



Kosmetyki do pielęgnacji twarzy i jamy ustnej 

1. Cien Q10 krem przeciwzmarszczkowy na noc z Lidl'a. Intensywny zapach. Pomimo swojego wieku ( jestem już 30+) nie mam problemu ze zmarszczkami, więc nie wymagam od kremów do twarzy cudów. Nie wiem, jakby się ten produkt sprawdził przy regularnym użyciu przez kilka miesięcy. Dla mnie był taki zwykły, niczym nie wyróżniający się krem do twarzy, który sprawiał, że moja buźka była nawilżona. Nie zawiera olei mineralnych, więc to już jest coś u niego na plus. Podobno te kremy z CIEN są całkiem ok, warto po nie sięgnąć wg niektórych osób.

2. Ziaja Cupuacu  krem brązujący, odżywczy, SPF 10 , krem na dzień , zawiera karite , olej z orzechów brazylijskich i makadamia , keratynowa odbudowa naskórka - nie nadał mi żadnego odcienia brązującego, nawet tego subtelnego o którym wspomina producent, zapach bardzo ładny, słodki. Cudów nie zdziałał, ale i nie zaszkodził. Skora była nawilżona, miękka i ładna.

3. Perfecta Beauty mineralny peeling enzymatyczny do cery suchej i wrażliwej, 0% parabenow. Zawiera składniki aktywne : lapis lazuli, czyli krzem, wapn i magnez oraz minerały morskie, a także enzym z papai. Bardzo dobry produkt. U mnie się super sprawdził. Już jego niewielka ilość naniesiona na pojawiającą się krostę/pryszcza sprawiała, że znikał w przeciągu kilku dni albo i szybciej. Polecam. Zwłaszcza dla osób z cerą suchą czy wrażliwą, dla której taki peeling będzie lepszy niż ten gruboziarnisty.

4. Nivea Daily Essentials - bogato nawilżający krem na dzień. Już go kiedyś miałam i był ok, ale znów nie na tyle fantastyczny, by używać go regularnie. Krzywdy nie zrobił, więc można wypróbować.

5.BB Secrets Beauty Balm SPF 15 Collection odcień medium - już za dobrze nie pamiętam jego działania, ale chyba nie był jakiś wyjątkowy, bo więcej po niego nie sięgnęłam. Używałam różne kremy bb i one miały lepsze krycie i wyglądały bardzo naturalnie na mojej twarzy. natomiast ten odcień chyba dla mnie był mimo wszystko za jasny. Raczej stosowałam go jako krem niż podkład.



6. Avon Planet Spa Caribbean Escape - taki rozświetlający krem na wieczór/noc, ale u mnie też bardzo dobrze sprawdzał się na dzień pod makijaż. Pięknie rozświetlał buzię, nadawał jej naturalny blask i dobrze komponował się z makijażem. Zawiera pokruszone perły i algi morskie. Myślę, że jeszcze go kupię, jak tylko będzie na niego promocja w Avon ( bo nie lubię tam przepłacać za kosmetyki ). Bardzo chętnie go używałam.

7. Avon Solutions Facial Toner - nawadniający tonik do twarzy. Zawiera alkohol, więc czasami buźka piekła. Nie nadaje się do zmywania makijażu, bo szczypie w oczy :P Krzysiek go polubił, stosował go na swoje wypryski. Dobrze (d)oczyszczał cerę, ale raczej więcej po niego nie sięgnę.

8. Garnier SkinActive - czyli płyn micelarny z olejkiem arganowym, który jest moim zdecydowanym ulubieńcem i zawsze musi być u mnie na miejscu nr 1 w kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Świetnie usuwa makijaż, bardzo dobrze nawilża cerę, nie przetłuszcza, koi napiętą skórę twarzy. Jest ok i polecam, jeśli szukacie dobrego płynu micelarnego i macie cerę normalną lub suchą, to powinnyście być zadowolone.

9. i 10. - to będą waciki/płatki  bawełniane kosmetyczne, które zazwyczaj używam do zmywania makijażu, rzadko do zmywania lakieru z paznokci, bo ich prawie wcale nie maluję :P I będą to Cien, z których nie jestem w 100% zadowolona, bo są szorstkie i nieprzyjemne oraz z Tesco Everyday Value, które są miękkie,ale się rozdwajają :D

11. Pearl Drops White Sparks - wybielająca pasta do zębów, tania i skuteczna, łagodna, dobra dla wrażliwych dziąseł i zębów.

12. Avon Bright Start - nadawał skórze kiepski odcień - taki świnkowaty :P



Kosmetyki do kąpieli i pod prysznic

1. żel pod prysznic Original Source - ananasowy, ładnie pachnie, dobrze się pieni i jest ok.

2. Cien Red Sun - żel pod prysznic - żel jak żel, był ok :)

3. i 4.  Superdrug Fruity - żele pod prysznic ,ładne zapachy i kolorki, produkt tani i dobry

Kosmetyki do pielęgnacji ciała 

1. Gillette Satin Care Olay Violet Swirl  - fioletowa pianka/żel do golenia, mój ulubieniec, polecam, wydajny i skuteczny

2. St. Moriz Professional - brązujący balsam do ciała, robił ślady, nie nadaje się do skóry nieopalonej, twarda butelka, ciężko wydobywa się z niej produkt, nawilża skórę, zawiera aloes i witaminę E



Zapachy 

1. Avon Timeless - opis znajdziecie tutaj, zapach mocny, charakterystyczny, ale niestety niezbyt trwały

2. Avon Outspoken by Fergie - opis znajdziecie tutaj , zapach ładny, średnio trwały, ale dłużej się utrzymywał niż Timeless



KOSMETYKI ZUZYTE PRZEZ MOJE DZIECI 

Kosmetyki pielęgnacyjne dla bobasów ( Milosz )

1. Bambino płyn do kąpieli - łagodnie myje i pielęgnuje skórę, wydajny, delikatny, nie podrażnia, nie uczula, polecamy :-)

2. Child's Farm Baby Wash - płyn do kąpieli dla noworodków i mniejszych dzieci, z olejkiem arganowym, zatwierdzony przez pediatrów, do skóry wrażliwej i ze skłonnością do egzemy, bezzapachowy - produkt dobry, przyjemny w użyciu, delikatny, skóra synka była po nim miękka i nawilżona

3. Child's Farm baby moisturiser - balsam nawilżający dla noworodków i maluszków, również do skóry wrażliwej i skłonnej do egzemy, zawierał masło kakaowe i shea, dobrze nawilżał, łagodny, nie podrażniał, klinicznie testowany, bez SLS-ów i parabenów ; zastrzeżenia miałam do pompki, ale tak poza tym produkt super !

4. Sterimar Baby Nasal Spray - spray do nosa z wodą morską, bardzo dobry produkt, warto mieć go w domu, super udrażnia mały nosek i pomaga lepiej oddychać przy katarze

5. Simple baby all-in-one wash - lubię produkty tej firmy, delikatny, nie podrażniał, nie uczulał, nie szczypie w oczy, tani, wydajny, polecam

6. Babydream puder - uwielbiam produkty firmy Babydream i gorąco zachęcam do ich używania, ten puder był rewelacyjny, zawierał alantoinę i oliwę z oliwek, nie wysuszał pupy, dobrze zabezpieczał przed odparzeniami, bardzo wydajny, wygodny w użyciu, a do tego tani - same plusy

7. Nivea Baby Pure & Sensitive - mleczko intensywnie nawilżające - niewydajne i drogie ( w polskim sklepie kosztuje prawie £4 za 200 ml ), bez alkoholu, barwników i parabenów, nie uczula, nie podrażnia, nie wysusza, ogólnie produkt dobry, ale za tą cenę mogę kupić produkty z większą pojemnością i równie dobre, a może i lepsze

8. Johnson's Baby Oil - mini oliwka dla dzieci, używałam zarówno do swojej kąpieli jak i do smarowania główki synka ; sprawdziła się, nie podrażniała go ; Nadia z kolei była uczulona na większość produktów Johnson's

9. Metanium Everyday - super kremik przeciwko odparzeniom, chyba najlepszy jaki do tej pory używałam

10. Bepanthen - 3.5g próbka kremiku do pupy, również bardzo dobra

11. Pampers Fresh Clean - chusteczki nawilżane, niestety nie polecam. Milosz czasami dorwał taką chusteczkę i wysysa z niej płyn, a później miał mocno zaczerwienioną okolicę ust

12. Mamia Sensitive  - super nawilżane chusteczki do pupy i twarzy, po nich synek nie miał żadnych zaczerwienień ani podrażnień, as tanie, dostępne w Aldi , bezzapachowe

13. Weleda Baby & Child Calendula Body Lotion - balsam do ciała z dobrym składem ( olej sezamowy, olej migdałowy, kwiat nagietka lekarskiego, rumianek, wosk pszczeli, masło kakaowe ), bardzo wydajny, zapach trochę mnie drażnił, ale produkt godny polecenia

14. Aveeno Baby baby emollient cream z mączka owsianą koloidalną - maleńka próbka, ale zachęciła mnie do zakupy produktu pełnowymiarowego,

15. Johnson's Baby cotton pads - duże kwadratowe waciki kosmetyczne, miękkie i wygodne w użyciu

16. Babydream Extra Sensitive - nieperfumowana oliwka z masłem shea i witaminą E, bardzo wydajna, delikatna, bez barwników i konserwantów, bez oleju mineralnego i parafinowego oraz innych szkodliwych substancji





Kosmetyki pielęgnacyjne dla starszaka ( Nadia )

1. Bobini - szampon i płyn do kąpieli o zapachu truskawek ; jako płyn sprawdzał się ok, jako szampon już nie bardzo. Nadia ma długie i gęste włosy i najlepiej, gdy używa szamponu dla dorosłych, szampony dla dzieci nie radzą sobie i są niewydajne ;)
2. Sau Bar DM - pastylki do kąpieli, barwią wodę, ale nie skórę ; o zapachu truskawek, produkt przyjemny, urozmaicał kąpiel

3. Isana Kids Knister Bad - saszetki do kąpieli, które barwiły wodę na czerwono ; produkt bezpieczny, urozmaicał kąpiel



1 komentarz:

  1. Ja dawno nie robiłam postu denka,jakoś niechce mi sie trzymać tych opakowań. Moze jednak mi sie odmieni. Kremy Cien sa całkiem niezle! Garnier do włosów tez używam:)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)